flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок роботи "гарячої" телефонної лінії Державної судової адміністрації України

22 листопада 2016, 17:09

           Відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відкритості та прозорості діяльності ДСА України, оперативного реагування на звернення та налагодження зворотного зв’язку з громадянами, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян за єдиним телефонним номером наказом Державної судової адміністрації від 16.11.2016 №233 затверджено Порядок роботи "гарячої" телефонної лінії Державної судової адміністрації України.

  Порядок визначає організацію роботи "гарячої" телефонної лінії, механізми прийому, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять на "гарячу" телефонну лінію.
 
Відповідно до затвердженого Порядку "Гаряча" телефонна лінія працює в адміністративній будівлі Державного підприємства "Інформаційні судові системи" (далі – ДП "ІСС") за адресою: 03045, м. Київ, вул. Плещеєва, 10.

 

   Прийом телефонних дзвінків на "гарячу" телефонну лінію проводиться в робочі дні з понеділка по четвер з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, у п’ятницю – з 8 години 00 хвилин до 16 години 45 хвилин (за винятком святкових і вихідних днів) за номером телефону 0 800 501 492.

 

 Заявник при зверненні на "гарячу" телефонну лінію повідомляє:
- прізвище, ім’я, по батькові та в разі звернення від імені підприємства, установи, організації повну назву відповідного підприємства, установи, організації та займану ним посаду;
- суть порушеного питання, пропозиції, заяви чи скарги;
- поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути спрямована відповідь по суті звернення;
- контактний номер телефону.
 
 Анонімні повідомлення не реєструються і не розглядаються.
 
 Розмова за допомогою телефонного зв’язку має включати:
- привітання;
- представлення посадової особи ДСА України, територіального управління із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та займаної посади;
- інформування про те, що телефонний дзвінок переадресовано з "гарячої" телефонної лінії ДСА України, територіального управління у зв’язку з тим, що звернення потребує додаткового вивчення та опрацювання.
 
Мова спілкування – українська.
 
У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, посадова особа має право повідомити громадянина про неприпустимість таких висловлювань та припинити з ним спілкування.

          З повним текстом Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної судової адміністрації України можна ознайомитися за посиланням: Наказ Державної судової адміністрації України від 16 листопада 2016 року № 233 "Про затвердження Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії Державної судової адміністрації України".